niedziela, 23 czerwca 2013

Zapoznanie

Nazywam się Karolina :D
Chciałam założyć bloga, gdyż chcę dzielić się z innymi, moimi zainteresowaniami, ale chcę też pokazać trochę mojego świata związanego z modą, kosmetykami i przyjaciółmi. Bloga będę prowadzić sama. Czasem pojawią się też outfity :) Trochę was zapoznałam, ale chcę wam jeszcze powiedzieć, że jestem Directionerką i Belieberką :)
Lubię spotykać się z moimi przyjaciółmi :) Moje hobby znacie, ale chcę wam powiedzieć, jak zaczęłam interesować się kosmetykami i ciuchami. Zaczęło się od tego, że jak byłam młodsza o 2/3 lata zaczęłam grać w grę stardoll, daję linka : www.stardoll.com
Jeśli chcecie to możecie zagrać, ale teraz gdy jestem starsza o te 2/3 lata to jakoś nie ciągnie mnie do tej gry, lecz czasem wchodzę i sprawdzam newsy :) . Potem zaczęłam sama za moje kieszonkowe zamiast lalek i zabawek kupować ciuchy i kosmetyki. I jakoś weszłam w ten świat Fashion&MakeUp
W tym poście nie dam zdjęcia ale w następnym tak, więc dozo w następnym poście. A następny za jakiś czas, może nawet dziś go zrobię :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz